Nystart!



Har inte direkt varit bra på detta med blogg men det är mest för att jag inte orkar hålla på att fota allt. Sen har det inte dykt upp nya tavlor eller smycken heller.

Men nu däremot! Har jag börjat tycka det är skitkul med inredning och tänkte blogga lite om utveckligen här hemma. Nu är vi i väntan på att höra från hyresgästen ifall vi får byta till en lägenhet på markplan men tills dess smyger jag runt på nätet och letar inspiration. Redan nu har jag hittat lösningen för barnens rum :) De ska få en ribbstol och en klättervägg. Hur jag ska få till det bra i deras lilla rum återstår att se, men det löser sig nog.

Här är lite bilder som jag hittade:




Det blir nog bra, bara jag kommer på hur jag sa få till det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0